Forslag til fcbarcelona.dk

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af emo »

#BarcaLegends,#Petit,#Blau92,#challange,#countdown
Allez...

CLW

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af CLW »

Forum legender?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Jurij »

Kan vi ikke få kilder på nyhederne. For det første kunne det være godt at vurdere nyhedens validitet, og for det andet vil jeg tit gerne læse mere om det. Hvor kan jeg f.eks. finde stemmefordelingen til Ballon d'Or i år?
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af abx »

Hvilke af de barcasider du læser nyheder på , skriver kilderne i artiklen?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Culé »

Tænkte på om man ikke kunne ændre standardinstillingerne for når man klikker på et link herinde på forummet. Som det er nu bliver man bare overført til hjemmesiden for linket, hvor jeg måske godt kunne ønske at linket bare åbnede i en ny fane/vindue?

Det er selvfølgelig småting, men jeg har bare lagt mærke til at det irriterer mig en smule. :)

Hvis jeg er den eneste der har det sådan, skal det selvfølgelig ikke ændres, men hvad siger i andre?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Ctrl + klik på link, så åbner du i en ny fane :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Jurij »

abx skrev:Hvilke af de barcasider du læser nyheder på , skriver kilderne i artiklen?
Var det et svar? Jeg læser mest her og på totalbarca, det er meget gode til kildehenvisning, alle billederne er meget godt henvist for eksempel. Det kunne være super fedt med kilder, kan ikke forstå, hvorfor ideen skal skydes ned. Bl.a. er det rigtig godt når det er rygte nyheder om køb eller salg af spiller, for dem er der rigtig mange af.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Culé »

Heartbreaker skrev:Ctrl + klik på link, så åbner du i en ny fane :-)
Det ku man selvfølgelig også, men så det er kun mig der har det på den måde? :roll:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Det kan jeg ikke svare dig på, jeg har bare gjort det til vane :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af ulrich »

Culé skrev:
Heartbreaker skrev:Ctrl + klik på link, så åbner du i en ny fane :-)
Det ku man selvfølgelig også, men så det er kun mig der har det på den måde? :roll:
Ja.

Jeg hader, når jeg ikke selv må bestemme om der skal åbnes i nyt vindue / fane.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af zqa »

Culé skrev:Tænkte på om man ikke kunne ændre standardinstillingerne for når man klikker på et link herinde på forummet. Som det er nu bliver man bare overført til hjemmesiden for linket, hvor jeg måske godt kunne ønske at linket bare åbnede i en ny fane/vindue?

Det er selvfølgelig småting, men jeg har bare lagt mærke til at det irriterer mig en smule. :)

Hvis jeg er den eneste der har det sådan, skal det selvfølgelig ikke ændres, men hvad siger i andre?
Jeg har prøvet at få det ændret to gange tidligere, men de er satans stædige herinde!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Bager »

Jurij skrev:Kan vi ikke få kilder på nyhederne. For det første kunne det være godt at vurdere nyhedens validitet, og for det andet vil jeg tit gerne læse mere om det. Hvor kan jeg f.eks. finde stemmefordelingen til Ballon d'Or i år?
+1 Det hører ind under almindelig (god) journalistik

Mht. Barca Legends, kan vi ikke også flytte/linke fra Kubala-, Guardiola- og Luis Enrique-trådene over i Barca Legends? Jeg har tænkt mig at oprette tråde for de mest markante Barca-legender. Det vil sige, udover de nævnte og nuværende, så Gamper, Samitier, Paulino Alcantara, Cruyff, Maradona, Bakero, Txiki, Zubi, Laudrup, Romario, Koeman og Rivaldo. Det vil give fcb.dk noget karakter imo.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Nu kan set godt være, at det er fordi jeg har tømmermænd og alt muligt, men er det ikke lidt tosset bare at oprette trådene for at have dem, istedet for først at gøre det hvis man nu faktisk vil debatere om dem?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Bager »

Det er ikke så meget for at debatere dem at jeg synes de skal op. Selvom det kan man selvfølgelig også. Betragt det som et klubkoryfæ-rum - et pokalrum om man vil - hvor man kan hylde klubben og dens tidligere legender. Hvor man kan poste videoer, citater, billeder osv. med de pågældende spillere. At vise at dette er en klub med en lang historie, og det er noget vi som fans er stolte af og ikke mindst værner om.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Kan godt se ideen, men størstedelen af de tråde vil jo så kun have 1-2 indlæg og vil bare medvirke til et uoverskueligt forum. Hater slet ikke på dit forslag, håber du kan følge mig :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster