Samuel Umtiti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Jeg tror stadig ikke på de krav fra umtiti. Det virker imo som bs.
Ikke desto mindre skrev du selv længere oppe at han nok vil ende med at få 150-175.000 og det passer jo med det beløb, der nævnes i pressen? Der nævnes €9 mio. om året. 9.000.000/52 ≈ 173.000.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Der er immervæk et stykke fra 150 og derop. Men min pointe var nærmere at jeg ikke tror på at det er et krav men derimod stedet hvor forhandlingerne starter.

At jeg så mener at umtiti ville hver eneste af de 9 mio værd er en anden snak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Ja, selvfølgelig er der forskel, men din egen øvre grænse kalder du for bs ét indlæg senere. Det var bare det jeg studsede over.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi snakker lidt forbi hinanden. Jeg tror ikke på at umtiti er så hård som det bliver fremlagt i medierne. Det er det jeg kalder bs på.

At vi så ender i et lønniveau tæt på er imo logisk set på umtitis præstationer. Han vil komme op i samme niveau som andre bærende spillere. Jeg skulle dog have stoppet ved 165.000 da det er deromkring pique mfl er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med Zqa. Hvis det ikke var for ledelsens fejl og den lave klausul, så skulle han ikke have en ny kontrakt. Nu er jo situationen som den er, han må gerne få en loenforhoejelse, men det skal bestemt ikke vaere sådan at han efter ikke engang et års godt spil, skal op på siden af folk, som har brugt flere år på at nå dertil.

Hvis det virkelig passer med de loenkrav, så skal Barca stå fast. Vil han flytte, lad det blive sådan. 60 Mio euro er alligevel en sjat. mon ikke vi kan få en verdensklasse Alderweireld og så en ung mand i De Ligt, for naesten den samme sum.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af PuyolErGud »

Vi får næppe De ligt og Alderweild for den sum, selvom sidstnævntes kontrakt snart udløber vist. Og vil også langt hellere beholde Umtiti.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Om han havde den lave frikøbs eller ej så skulle han stadig have en ny kontrakt. Måske ikke helt så høj som det ender på men han har præsteret på et ekstremt højt niveau i to sæsoner nu og er den dårligst betalte starter. Det er ikke ok.

Og så skal vi for alt i verden holde os fra at skulle ud og købe en cb til starteren. Vi har endelig fået lukket hullet efter puyol og vi har nu en cb der fungerer og kan levere på højeste niveau i lang tid. Der skal ikke tages chancer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af MessiPogba »

Alderweireld kan vist købes for 25 millioner euro eller pund (kan ikke helt huske) i her enten til sommer eller næste sommer pga. en klausul, han har i kontrakten. Mener det er 2019-sommeren, den træder i kraft, men kan også være i år. Det er i hvert fald en af de to der.

Men nu har jeg altså sjældent set til Alderweireld i Tottenham, men mine PL-venner anser ham som måske den bedste CB i ligaen, og han bliver også storrost. Er han virkelig så god? For jeg var ikke besynderlig imponeret af hans tid i Atletico, hvor man gør en stor dyd af at forsvare. Der var han for mig ikke på niveau med de andre i Atletico. Og PL-fanboys og medierne er jo gode til at overvurdere PL-spillere, så er Toby så god? Er han på Godin-niveau?

De Ligt er en spiller, vi bør under alle omstændigheder være obs på. Han er en Barca-spiller. Piqués arvtager. Er han villig til at gamble lidt med sin spilletid her fra sommer og komme over til os, så bør vi gå all-in. Pique og De Ligt som det roterende makker til Umtiti, der er stadigvæk ung nok til at spille hver uge. Pique er kun 30 år, men det ville være fint med Pique, De Ligt og Umtiti som de tre, der skal rotere om 2 pladser i hvert fald.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:Alderweireld kan vist købes for 25 millioner euro eller pund (kan ikke helt huske) i her enten til sommer eller næste sommer pga. en klausul, han har i kontrakten. Mener det er 2019-sommeren, den træder i kraft, men kan også være i år. Det er i hvert fald en af de to der.

Men nu har jeg altså sjældent set til Alderweireld i Tottenham, men mine PL-venner anser ham som måske den bedste CB i ligaen, og han bliver også storrost. Er han virkelig så god? For jeg var ikke besynderlig imponeret af hans tid i Atletico, hvor man gør en stor dyd af at forsvare. Der var han for mig ikke på niveau med de andre i Atletico. Og PL-fanboys og medierne er jo gode til at overvurdere PL-spillere, så er Toby så god? Er han på Godin-niveau?

De Ligt er en spiller, vi bør under alle omstændigheder være obs på. Han er en Barca-spiller. Piqués arvtager. Er han villig til at gamble lidt med sin spilletid her fra sommer og komme over til os, så bør vi gå all-in. Pique og De Ligt som det roterende makker til Umtiti, der er stadigvæk ung nok til at spille hver uge. Pique er kun 30 år, men det ville være fint med Pique, De Ligt og Umtiti som de tre, der skal rotere om 2 pladser i hvert fald.
Ja, jeg synes at Alderweireld er så god som du nævner, jeg ser næsten alle Spurs kampe, og han er efter min mening PL's bedste CB, og han ville kunne gå direkte ind i vores start elever, og passe virkelig godt ind.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

At han kan for spurs betyder jo ikke at han kan for os. Faktum er at vi har et fremragende makkerpar. At splitte dem ville være noget møg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Visca El Barca »

PuyolErGud skrev:Vi får næppe De ligt og Alderweild for den sum, selvom sidstnævntes kontrakt snart udløber vist. Og vil også langt hellere beholde Umtiti.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej ikke begge to for de 60. Skal vi hente de to, så skal vi hoejst sandsynligt af med mellem 20-30 Mio ekstra. Det optimale er selvfoelgelig at nå til enighed med Umtiti, uden at spraenge loenstruktur i Barca, som Zqa er inde på.

Min pointe er, at hvis vi skal straekke os så långt, som medierne skriver, så er det bedre at lade ham gå. Aldwrweireld har til Sommer kun et år tilbage af sin kontrakt. Inden hans skade, og forhandlinger som blev afbrudt, var han måske den bedste CB i ligaen. Han var decideret verdensklasse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

Jeg vil beholde Umtiti. Giv ham den løn han kræver. Kan godt være han ikke har kæmpet ligeså meget for det som andre. Men han er med afstand den bedste forsvars spiller vi har imo.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Om han havde den lave frikøbs eller ej så skulle han stadig have en ny kontrakt. Måske ikke helt så høj som det ender på men han har præsteret på et ekstremt højt niveau i to sæsoner nu og er den dårligst betalte starter. Det er ikke ok.
Der vil jo altid være en dårligst betalt starter [emoji6]

MAtS - £90.000
Sergi Roberto - £70.000
Piqué - £165.000
Umtiti - £75.000
Alba - £100.000
Busquets - £180.000
Rakitic - £130.000
Iniesta - £165.000
Suarez - £290.000
Messi - £500.000
—-
Paulinho - £120.000
Coutinho - £240.000
Dembele - £220.000

Klubben har ikke uudtømmelig pengekasse og er vist i forvejen presset på lønbudgettet. Lønudgifterne udgør noget der ligner 80-85% af omsætningen.

Tallene er fra denne kilde: https://www.totalsportek.com/money/barc ... -salaries/


Visca el Barça i Visca Catalunya

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:At han kan for spurs betyder jo ikke at han kan for os. Faktum er at vi har et fremragende makkerpar. At splitte dem ville være noget møg.
Nej, men hvis man har set ham spille en del, kan man se at han har niveauet til at kunne spille for os, og at han ville passe godt ind. Om han så slår igennem er en anden snak.

Men jeg vil heller ikke splitte vores CB op, men kun hvis vi mister en af dem. Men på den anden side er der ikke meget fremtid i ham.

Giv nu bare Umtiti den løn han fortjener, det er os selv der har bragt os i denne situation, og han har præsteret på det højeste niveau i halv anden sæson og har fremtiden foran sig. Kom nu lidt ledelse!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Om han havde den lave frikøbs eller ej så skulle han stadig have en ny kontrakt. Måske ikke helt så høj som det ender på men han har præsteret på et ekstremt højt niveau i to sæsoner nu og er den dårligst betalte starter. Det er ikke ok.
Der vil jo altid være en dårligst betalt starter [emoji6]

MAtS - £90.000
Sergi Roberto - £70.000
Piqué - £165.000
Umtiti - £75.000
Alba - £100.000
Busquets - £180.000
Rakitic - £130.000
Iniesta - £165.000
Suarez - £290.000
Messi - £500.000
—-
Paulinho - £120.000
Coutinho - £240.000
Dembele - £220.000

Klubben har ikke uudtømmelig pengekasse og er vist i forvejen presset på lønbudgettet. Lønudgifterne udgør noget der ligner 80-85% af omsætningen.

Tallene er fra denne kilde: https://www.totalsportek.com/money/barc ... -salaries/


Visca el Barça i Visca Catalunya
Ja det vil der. Men det skal sgu ikke være umtiti. Slet ikke når man tænker på at han faktisk har fremtiden foran sig i modsætning til mange af de andre.

Jeg kan slet ikke forstå den "rolige" attitude til at miste ham. IMO ville det være en katastrofe uden lige.
Senest rettet af Piquénbauer lør mar 31, 2018 3:47 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster