Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det jo ikke gætværk. Du kan starte med at se på spilletid til de to.

Og nej det sejler ikke. Cou lever ikke op til sit niveau men “elendigheden” er voldsomt overvurderet. Han gør det stille og roligt. Og han har faktisk hjulpet holdet mens demb har været ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Altså, hvis vi læser tanker ud fra spille tid, så er udskiftningen af Coutinho istedet Malcom vel et ret godt øjebliksbillede?
Såfremt den ekstra spilletid skal fortolkes, så har Valverde vel også givet den i håb om fremgang?

Derudover så giver spilletruppen vel ikke spilletid til Coutinho, men den engelske kommentator i mit stream gjorde til gengæld gentagne gange opmærksom på i El Classico, at Alba løb og dækkede af for Cou i stedet for at løbe i overlab. Det mente han også de andre gjorde til sidst inden udskiftningen, men om det er en overfortolkning skal jeg være usagt.

Du har helt ret i, at det er en overdrivelse, når jeg skriver; det sejler.
Det skaber dog en ubalance, som de andre råder bod på, og når modstanderen bliver tilpas god, så koster det.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ladislau »

Lad os se på det til sommer. Der er mange variabler, og som du skriver, primært hvad Coutinho vil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja på en kamp. Men hvis vi ser på hvem der har fået mest spilletid efter demb blev skadet så er det ret tydeligt hvem der er blevet foretrukket.

Jeg er enig i at cou ikke løber nok. Skrev følgende efter Girona kampen:
Omkring cou så er han fuldstændig blottet for selvtillid. Det sker. Men men men... han arbejder ikke ret hårdt. Og det pisser mig af. Hvis du ikke er godt kørende så prøv at sæt en aftryk på en anden måde.
Det skal han han forbedre med det samme. Men jeg må samtidig indrømme at alt det her med cou for mig er så typisk Barca som noget kan være. Der skal helst være en spiller man er lidt efter og pt er det cou. Kritikken er dog imo for voldsom. Han er reserve af den simple årsag at der en bedre spiller foran ham (et af de største talenter overhovedet). Sådan går det og så er det ligemeget hvad han har kostet osv. Men som reserve og en spiller der ikke har kunne komme ind i en ordentlig rytme efter sin skade så synes jeg han gør det ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Er nok med på, hvor meget de har spillet hver især. Min pointe gik mere på, hvorvidt det blåstempler vores respektive argumenter.

Selvfølgelig går kritikken hurtig i selvsving i Barca. Det bør vi tage som støj. Mit problem er ikke hans krise, men nu er det virkelig, at det gælder, og jeg frygter virkelig, han er til mere skade end gavn.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Den yngre spiller der gør det bedre end cou jeg refererende til var ikke Malcom men dembele. Lige for at gøre det klart
Så kan man sige at dembele til den pris ikke skal være 12. Mand men det skal coutinho til en endnu dyrere pris, 5 år ældre og etableret stjerne da i hvert fald heller ikke

Jeg forstår hvad du mener omkring at spillet på sidste tredjedel med tætpakkede modstandere mere går på kombinationsstærke spillere og fart bliver mindre udtalt her. Men lige her mener jeg så heller ikke cou gør det som man kunne håbe, fordi han bar har en tendens til at tage 2-3 berøringer for meget hver gang. Det er der ikke plads til. Grunden til vi var så stærke til det en gang var at bus, xavi, Ini, Pedro, Alves og selvf Messi var så ekstremt dygtige til bandespil og hurtigere kombinationer. Og det falder til jorden med det samme en spiller tager for mange berøringer.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok! Jeg er helt med på at dembele er bedre men jeg tænker ikke så meget på pris og alder. Jeg ser på muligheder i truppen og hvilke måder holdet kan spille på. Derfor gør det mig heller ikke det store at en spiller som cou ikke starter.

Jeg er enig omkring cou og berøringer. Han virker tydeligt hæmmet og jeg tænker det er noget selvtillid. I sidste sæson da vi spillede 442 var han fint med i kombinationerne og sådan generelt mener jeg han er bedre til det end dembele. Dog ikke meget hvilket er årsagen til at demb er så god = han kan stort set alt offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skal Cou afsted til sommer?

Consuela siger:

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Xavi6Smede »

Med mindre vi får et fantastisk bud på Coutinho, så bør han ikke sælges, for selvfølgelig er han god nok til Barcelona, selvom han indtil videre har været en kæmpe skuffelse. Problemet er, at vi spenderede absurd mange penge ham, at forventningerne nemt bliver alt for høje. Han hører til i laget under verdens bedste, med spillere som fx Eriksen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Coutinho highlights

Synes han gjorde det meget fint

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Blaugrana al vent »

Er det tilfældigt at Liverpool er blevet bedre efter at have solgt Coutinho?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana al vent skrev:Er det tilfældigt at Liverpool er blevet bedre efter at have solgt Coutinho?

Ha nej nu holder du!
Liverpool har købt verdens dyreste og måske bedste forsvarsspiller og målmand, plus forstærket sig på midtbanen med 3 rigtige dygtige spillere siden salget af Coutinho...

Mage til lidet klog post her på siden skal man lede længe efter!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SirJonas »

Fun fact


Barcelona skal således betale yderligere 125 mio. kr., hvis Philippe Coutinho når 100 kampe. Aktuelt har han spillet 73 kampe for Barcelona.

- gode gamle eb.dk

Jeg siger ikke vi skal sælge cutten, men... Han må meget meget gerne inden sæsonafslutning vise os, at han er værd at holde på

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Fedtmule skrev:Fun fact


Barcelona skal således betale yderligere 125 mio. kr., hvis Philippe Coutinho når 100 kampe. Aktuelt har han spillet 73 kampe for Barcelona.

- gode gamle eb.dk

Jeg siger ikke vi skal sælge cutten, men... Han må meget meget gerne inden sæsonafslutning vise os, at han er værd at holde på
Det er vel en af de allerede kendte variabler. Men sælg. Kan kun gå for langsomt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster