1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Op i top med dig, meget muligt at der kommer nogle nyheder om dig snart. ;-)
According to @SiqueRodriguez, Barcelona has reached an agreement with Ter Stegen. The Borussia Monchengladbach GK will succeed Valdés.

According to @SiqueRodriguez Ter Stegen will cost only €8m plus €2m in add-ons.

Ter Stegen is studying spanish for months, Barcelona has been following him for the past 4 years.

@SiqueRodriguez is from Cadena SER, rather than Sport or MD. Cadena SER has been first with many a Barça tidbit.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

10€m. Syyyygt nok. Jamen, glimrende hvis det allerede er på plads. Jeg har ikke set ham så meget i år, men sidste år var han god!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Han skulle have droppet lidt i år, i nogle kampe, men jeg ved det ikke, det der tyske bold er ikke lige det jeg ser en lørdag/søndag eftermiddag.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Virkelig spændende med ter stegen. Han må betegnes som det største talent på posten sammen med courtois og de gea. Og til de penge er det jo et røverkøb. Håber bare at han kommer hurtigt til klubben så han kan lære sproget (ved godt han er ved det) og de andre spillere. Et køb i januar ville derfor være fremragende imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Bager »

Ifølge whoscored er han den målmand i bundesligaen i indehavende sæson der har stået bedst.
Kilde: http://www.whoscored.com/Regions/81/Tou ... Bundesliga
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Det er da ikke så skidt... Taget hans hold i betragtning, tror jeg. Ved ikke helt hvordan Gladbach gør det.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Hvis vi kan få ham så billigt så er det ret enkelt.. Køb!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mes Que Un Club

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Mes Que Un Club »

Synes klart vi skal købe en spanskfødt eller en spansktalende målmand til posten. Her synes jeg at en Courtois, som længe har været i Atletico, kunne være perfekt til posten, idet at han, imo, er en helt og aldeles fantastisk ung målmand. De Gea kunne også være god, men tror han bliver for dyr, og ved slet ikke om vi kan få ham væk fra Man U?

Hvis det dog ikke kan blive enten Courtois eller De Gea, så er Ter Stegen muligvis det bedste valg. Kender ikke meget til ham, men eftersigende skulle han være en fantastisk målmand med gode lederegenskaber, og så kan vi få ham relativt billigt.

Og så Reina som 2. målmand, hvis han er villig til det, hvilket jeg har fået fornemmelsen af. Han bliver heller ikke for dyr.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Luis Enrique »

Mes Que Un Club skrev: Og så Reina som 2. målmand, hvis han er villig til det, hvilket jeg har fået fornemmelsen af. Han bliver heller ikke for dyr.
Hvad bygger du den fornemmelse på? For mig at se er det aldeles utænkeligt, at en højtprofileret målmand som Reina i sin bedste alder skulle ønske at være andetvalg. Enten bliver han i Napoli, hvis klare ambition det er at bide sig fast i toppen af italiensk og europæisk fodbold, alternativt afløser han Valdés som førstemålmand.

Den idé er jeg såmænd blevet mere og mere glad for, og så lad os fortsætte med Pinto som andetvalg et par år endnu. Han behøver såmænd ikke gå på pension, han kan roligt spille til han er 41. Han gør meget godt omkring holdet og er absolut pålidelig.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af SirJonas »

Jeg er stor fortaler for ter Stegen.
Nu bliver der nævnt 10 mio euro hvilket jeg synes, lyder for godt til at være sandt. Jeg forestiller mig en pris på de 15-20 mio euro.
Men uanset hvad, så synes jeg han er fantastisk. Han har allerede nu vist over en længere periode, at han er fremragende.
MEN!
Det er nok liiiige tidligt nok, at lade ham i en alder af 21 stå mellem stængerne i en teoretisk chl finale. Det er han slet slet ikke klar til. Jeg synes, at Reina + ter Stegen lyder som en fremragende kombi. Aner dog intet om prisleget for Reina. Synes han var pivringe i pool, men virker til at han har spillet sig en anelse op i det italienske?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Champione »

Yes - og man skal også lige tage in mente at spillet og dét at agere keeper i Barca - er væsentlig anderledes, end i Gladbach - hvor man testes af rimelig ofte ;)

Det kræver en helt anden koncentration at stå hos os. ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Champione skrev:Yes - og man skal også lige tage in mente at spillet og dét at agere keeper i Barca - er væsentlig anderledes, end i Gladbach - hvor man testes af rimelig ofte ;)

Det kræver en helt anden koncentration at stå hos os. ;-)
Det sværeste er helt klart at tolerere Piques mentale f**k-ups. Og hans elendige 1 mod 1 spil. Der ville mine nerver i hvert fald langsomt blive slidt op.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Vom Bruch (agent Ter Stegen): "There are two very good clubs interested in Marc. Barça is not one of them. We also talk with Gladbach." [sb]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, men så lad os forlænge med Valdés i stedet (inderst inde vil du jo gerne, Víctor).

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:Nå, men så lad os forlænge med Valdés i stedet (inderst inde vil du jo gerne, Víctor).
Valdes skal så slås mod ter Stegen for at være 1. målmand. Den mand bestemmer sig i løbet af få dage!!!! Det er som at vente på juleaften (hvis man var religiøs)!

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_HN_1
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster