Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hellyear

Luis Suárez

Indlæg af Hellyear »

Zappede lidt på kanalerne og overså et par rulletekster hvor han offentligt har udtalt, at hans drøm er at spille for Barcelona side om side med Messi - men så igen - hvem ønsker ikke det? ;-)

Anyways, måske den venstre kant vi har brug for, eller hvad?

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Siempre Barca »

Hans agent, Perre Guardiola, er Peps bror. Mindre vigtig oplysning.

Afellay99

Re: Luis Suárez

Indlæg af Afellay99 »

har lige siddet og set uruguay og chile, hvor suarez har scoret de 4 mål...... har godt nok været lidt skeptisk overfor ham..syntes han skal have for mange chancer til at scorer... men hvis han spiller som i aften, må han meget gerne komme til barca..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Tja. Han scorede samme antal mål i går, som han har gjort i hele Premier League. Ikke en spiller jeg ønsker at få i Barcelona - der er andre foran ham i køen! :) Det er dog imponerende at sænke Chile med fire træffere..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Siempre Barca »

Heartbreaker skrev:Tja. Han scorede samme antal mål i går, som han har gjort i hele Premier League. Ikke en spiller jeg ønsker at få i Barcelona - der er andre foran ham i køen! :) Det er dog imponerende at sænke Chile med fire træffere..
4 mål i 11 kampe i Premier League er da ikke skidt? :smile: Dertil har han fremkaldt 2-3 straffespark. Villa har kun nettet 3 gange for et laaangt bedre hold.

Men ja, jeg foretrækker Rossi (hvis han altså stadig er på tale) og Neymar.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Jeg må inddrømme, at da jeg så at Liverpool købte ham for 250 millioner, så gik jeg ind og så videoer omkring ham på youtube, og jeg syntes, at han var for god til at ryge til Liverpool. Han er lige den slags målfarlige, og kæmpende spiller, som jeg synes Barcelona har brug for, en der kan kæmpe sig igennem et forsvar og score mål. Jeg ville hellere have ham i Barcelona end Alexis Sánchez. Men jeg fraskriver ikke Alexis endnu, jeg ville blot vælge anderledes.

Mål fra da han var 19-20 år:
Genopbygning status: færdig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Han diver pænt meget..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Luis Suárez er en nice spiller, men jeg vil langt heller have Alexis! Så er det godt at vi har købt ham :grin:

Men Suárez i stedet for villa, kunne være rigtig nice! :razz:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Netop.. Suarez i stedet for Villa... Suarez er ikke en rigtig center forward.. han er bare en teknisk dygtig spiller, som kunne fungere rigtig godt, endda bedre end Villa, i vores småspil og pasningsspil, plus han er hurtigere end Villa. Jeg synes Suarez er den rigtige type.. selvom Van Persie ville være garant for flere mål er det Suarez der passer bedst ind i vores spil. Suarez er også bedre end Pedro!

Forestil jer Alexis-Messi-Suarez som de 3 foreste, med Cuenca, Pedro, tello og Affelay på bænken.. stærkt
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Suarez maalfarlig? No I don't think so!. Han kaemper godt, og han har god teknik, dog ikke overdrevet, altsaa han er ikke bedre teknisk end Pedro f.eks. Jeg har set masser af kampe med ham i hans Fools tiden og han smider rigtig mange bolde vaek.

At han skulle vaere maalfarlig, det er heller ikke rigtigt, manden braender rigtig mange chancer. Hans mange maal i Holland skal man ikke rigtig for meget i, Ruiz scorede ogsaa mange maal i Holland, han scorer naesten ikke i Fulham, Alfonso Alvez ( tror jeg han hed), scorede ogsaa maal for sjov i Holland, men floppede faelt i England, Huntelaar havde heller ikke succes i hverken Spanien eller Italien.

Suarez i Barca, det gider jeg simpelthen ikke se paa. Nu har Flax paa dette fora linket til mange episoder, hvori man kan se, at Suarez, selvom han er en dygtig fodboldsspiller, samtidig har nogle sider, som man ikke vil se i en klub som Barca. Manden diver, snyder, bider, er et svin og nu gaar han ogsaa rundt og er lidt smaa racistisk. Det er noget jeg simpelthen ikke gider at se paa i Barca.

Selvom Suarez er en dygtig spiller, saa har han saa mange negative sider, at jeg ikke gider at se paa ham i Barca. Han er den sidste jeg vil have, naar Villa skal afloeses. Jeg mener heller ikke han er meget bedre end Pedro i topform, hvis overhovedet. Suarez passer rigtig godt ind i Liverpool, ikke i Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af abx »

lol har set 3-4 Suarez kampe i år, og jeg tror ikke engang han er på niveau med Affelay. Han kunne ikke engang blive 3. valg.

Jeg fatter ikke hvordan man kan få sig selv til at argumentere for en spiller af så lav kaliber, når vi i seneste tid har set spillere fra b-holds truppen sprudle.

At bruge så meget som 1 million euro på Suarez , er at skide vores ungdomspiller op og ned af ryggen... Eller pisse for den sags skyld.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Ha ha ha! Ikke bedre end Pedro og Affelay? Jeg ler lige lidt mere.. Ha ha ha.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bager »

Han forcer ligger, for mig at se, i at han sparker og header rigtig godt, samt han arbejder intensivt. Men hans teknik er ikke på niveau med hverken Afellay eller Pedro. Suarez er jo en målscorer. Han vil slet ikke kunne indgå i boldomgangen på Barcas hold. Cmon, manden spiller i Liverpool? Verdens mest primitivt spillende topklub. At Suarez så herudover virker som et røvhul gør ikke tingene meget bedre.
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager, det indlæg kan jeg ikke give dig en stjerne for!

Suarez storspiller i VM kval. - og han er en rigtig teknisk dygtig spiller... ikke en decideret afslutter, men en driblestærk teknisk dygtig spiller.

Jeg synes ikke han virker usympatisk, og jeg tror ikke rigtig på det der rasisme. Han diver, men det gør alle jo hvis du ser youtube film.. f.eks. også Pedro... men det er jo ikke sandheden om Pedro, ej heller om Suarez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Alcantara »

[youtube]WM4O4Da4sDI[/youtube]

Han er en diving cunt, en beskidt spiller; men teknik, det har han sgu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster