20 - Sergi Roberto

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Barcaholic »

Storken skrev:
Barcaholic skrev:Nu må de altså gerne snart til at stoppe med at blive skadet. Hvad er der sket med LE's smarte trænings BH? Den virkede så godt den første sæson.
Jeg tror man skal passe på med at konkludere det store. Vi kan have været pisse heldige med at have haft så få skader. Der behøver ikke nødvendigvis være en forklaring. Nogle gange er held og tilfældigheder bare den eneste årsag. Medierne elsker dog disse historier, hvor man forklarer en konsekvens med en eller anden smuk årsag.


*Jeg skrev ovenstående for 1,5 år siden.*
Det var også ment lidt i ironi. Jeg husker bare at vi havde meget få skadet i den første sæson, og man var hurtig til at konkludere at det var pga den trænings vest/bh som spillerne løb rundt med. :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Storken »

Barcaholic skrev:
Storken skrev:
Barcaholic skrev:Nu må de altså gerne snart til at stoppe med at blive skadet. Hvad er der sket med LE's smarte trænings BH? Den virkede så godt den første sæson.
Jeg tror man skal passe på med at konkludere det store. Vi kan have været pisse heldige med at have haft så få skader. Der behøver ikke nødvendigvis være en forklaring. Nogle gange er held og tilfældigheder bare den eneste årsag. Medierne elsker dog disse historier, hvor man forklarer en konsekvens med en eller anden smuk årsag.


*Jeg skrev ovenstående for 1,5 år siden.*
Det var også ment lidt i ironi. Jeg husker bare at vi havde meget få skadet i den første sæson, og man var hurtig til at konkludere at det var pga den trænings vest/bh som spillerne løb rundt med. :)
Jeg er slet ikke i tvivl om, at de her trænings veste er en smart ting. Det er bare utopi at tro, at Barca på egen hånd har fundet den hellige gral, hvor man undgår skader. Der bliver trods alt brugt absurde summer på sports science nu om dage.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Heartbreaker »

???
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:???
!!!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Der mangler en by
qepd

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Heartbreaker »

Billede

Neymar - a night in Paris
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af De La Barça »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skad ... r-spanien/
Den spanske landsholdstrup har i truppen Cesar Azpilicueta og Daniel Carvajal i truppen til højrebacken.
Er han virkelig udtaget til landsholdet som højreback?

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af ladislau »

Kan se United og Chelsea er ude efter ham.
Bliver utrolig skuffet hvis han ikke får chancen som 8'er i år.
Jeg kan forstå vi jagtede Verratti, som er unik på midten, men bare at hive en spiller som Seri ind på en overbefolket midtbane. Det skriger til himlen.

Barto sagde, at spillere som Messi, Xavi og Ini var skyld i talenterne ikke kunne få chancen.
Nu er der huller, som skal fyldes ud, og vi har spillere som Sergi og Rafinha til midten. Vis dem dog tillid. Slår Sergi Roberto igennem i PL, så står han om et par år lige pludselig med et prisskilt på en halv milliard med den aktuelle prisudvikling.
Synes virkelig de skal tænke sig om inden de handler pt, både mht det romantiske i spillere af egen avl, men så sandelig også det økonomiske. Vi giver jo snildt over 100 millioner på reserve spillere af varierende kvalitet. Der var en, som sammenlignede det med post Figo situationen, og det lugter derhen ad efterhånden.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af zqa »

Jeg er på slet ikke i tvivl om, at Roberto bliver og nok skal få chancen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Michman »

Jeg sagde for et år siden at med mindre vi får 300-400-500 mil for ham så kan de glemme det. Det står jeg ved.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Storken »

Jeg vil sige det sådan her:
Hvis Roberto spillede i en anden klub, så betalte jeg ikke €40 mio for ham.

Han har simpelthen ikke vist et højt nok niveau over tid. Derudover er der en masse usikkerhed om hans bedste position på holdet.

Jeg kan godt lide Roberto, men hans fremtid er godt nok et stort spørgsmålstegn.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Jeg vil sige det sådan her:
Hvis Roberto spillede i en anden klub, så betalte jeg ikke €40 mio for ham.

Han har simpelthen ikke vist et højt nok niveau over tid. Derudover er der en masse usikkerhed om hans bedste position på holdet.

Jeg kan godt lide Roberto, men hans fremtid er godt nok et stort spørgsmålstegn.
Enig. Han er dygtig, men som så mange gange før, så er hans La Masia-baggrund skyggende for folks sunde fornuft. Jeg håber han får et gennembrud i den her sæson, men jeg tvivler på at han når et højt nok niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil langt hellere have Roberto end 40 mio. Det kan sagtens være at han aldrig udvikler sig til mere end en trup spiller men det er også ekstremt værdifuldt. Især når man kan dække så mange pladser som han kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster