Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Zinker skrev:Hvor får du disse lamme meninger fra? Milito spillede forfærdeligt sidste sæson, og jeg synes det er ham der burde ryge fra holdet. Piqué har spillet stabilt, mens det er Cáceres der har spillet dårligt. Et ex. er sidste kamp mod Atlético som du forhåbentlig har set. Han var sammen med Bojan den værste spiller på banen... Undskyld, men Piqué er rigtig god. :lol:
Der er fremtid i Caceres! Piqué har ikke det der skal til.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:No offense Daluigi, men dine argumenter er altså ikke meget værd heller.
Er ham der prøver at overbevise mig om at Piqué er god baseret på en video... come on man :P
Forumlegende

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:
zqa skrev:No offense Daluigi, men dine argumenter er altså ikke meget værd heller.
Er ham der prøver at overbevise mig om at Piqué er god baseret på en video... come on man :P
Nej, videon var bare en ekstra, sådan at du kunne se at Piqué ikke kun gjorde dårlige ting (som du jo inderst inde siger)

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Piqué er ganske enkelt klasse, med tanke på, at manden er 21 år.

Hans manglende hurtighed (nu skal man vist heller ikke gøre ham langsommere end han reelt er) er hans eneste svaghed, (sådan som jeg ser det). Hans luftspil (vinder stort set samtlige hovedstødsdueller og er ekstremt farlig ved dødboldsituationer), tacklinger, placeringsevne, afleveringer, kropsstyrke og teknik er formidable.

Jeg mindes hvert fald ikke en kamp, hvor han har været skyld i mål, rettere sagt, han har reddet os mange gange.

Dem der mener, at Pique er elendig og ikke har hvad der skal til, for at kunne spille for Barca (pga. den såkaldte "manglende teknik" og hurtighed), kan jeg personligt ikke tage seriøst.

De ligger i samme kategori, som dem der mener, at Toure ligeledes ikke er god nok til Barca.

Vores hold skal jo ikke kun bestå af Xavi'er, Iniesta'er, Messi'er. Henry'er, Bojan'er, Eto'er, Hleb'er, Alves'er mfl.

Derfor er det min klare overbevisning, at "brød" som Piqué og Toure er nødvendige for Barca på mange punkter. Vi får hvert fald gavn af dem, i rigtig mange situationer!

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

FC. Barcelona, vi er utroligt enige. Yaya Touré og Piqué er spillere som er sindsygt vigtige, og de gør at spillere som Xavi, Mesii og Iniesta kan spille super. Disse "brød" får modstanderne ude af kontrol, og spiller bolden frem til Barcas fenominable angribere. Uden disse "brød" ville Barca slet ikke klare sig så godt som de gør nu! Så applaus til dem!

Messi

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Messi »

Jeg synes det er meget forkert at sammenligne Pique med Toure, da Toure er en absolut klasse spiller!!!! Og Pique stadig er ung med massere af mangler, dermed ikke sagt han er dårlig. Ser et stort talent i den mand

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

FC. Barcelona skrev:Piqué er ganske enkelt klasse, med tanke på, at manden er 21 år.

Hans manglende hurtighed (nu skal man vist heller ikke gøre ham langsommere end han reelt er) er hans eneste svaghed, (sådan som jeg ser det). Hans luftspil (vinder stort set samtlige hovedstødsdueller og er ekstremt farlig ved dødboldsituationer), tacklinger, placeringsevne, afleveringer, kropsstyrke og teknik er formidable.

Jeg mindes hvert fald ikke en kamp, hvor han har været skyld i mål, rettere sagt, han har reddet os mange gange.

Dem der mener, at Pique er elendig og ikke har hvad der skal til, for at kunne spille for Barca (pga. den såkaldte "manglende teknik" og hurtighed), kan jeg personligt ikke tage seriøst.

De ligger i samme kategori, som dem der mener, at Toure ligeledes ikke er god nok til Barca.

Vores hold skal jo ikke kun bestå af Xavi'er, Iniesta'er, Messi'er. Henry'er, Bojan'er, Eto'er, Hleb'er, Alves'er mfl.

Derfor er det min klare overbevisning, at "brød" som Piqué og Toure er nødvendige for Barca på mange punkter. Vi får hvert fald gavn af dem, i rigtig mange situationer!

Nu skal du jo heller ikke gøre ham bedre end han er :) jeg er tit utryg når pique har bolden..
Mindes ikke at pique har reddet os mange gange :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
FC. Barcelona skrev:Piqué er ganske enkelt klasse, med tanke på, at manden er 21 år.

Hans manglende hurtighed (nu skal man vist heller ikke gøre ham langsommere end han reelt er) er hans eneste svaghed, (sådan som jeg ser det). Hans luftspil (vinder stort set samtlige hovedstødsdueller og er ekstremt farlig ved dødboldsituationer), tacklinger, placeringsevne, afleveringer, kropsstyrke og teknik er formidable.

Jeg mindes hvert fald ikke en kamp, hvor han har været skyld i mål, rettere sagt, han har reddet os mange gange.

Dem der mener, at Pique er elendig og ikke har hvad der skal til, for at kunne spille for Barca (pga. den såkaldte "manglende teknik" og hurtighed), kan jeg personligt ikke tage seriøst.

De ligger i samme kategori, som dem der mener, at Toure ligeledes ikke er god nok til Barca.

Vores hold skal jo ikke kun bestå af Xavi'er, Iniesta'er, Messi'er. Henry'er, Bojan'er, Eto'er, Hleb'er, Alves'er mfl.

Derfor er det min klare overbevisning, at "brød" som Piqué og Toure er nødvendige for Barca på mange punkter. Vi får hvert fald gavn af dem, i rigtig mange situationer!

Nu skal du jo heller ikke gøre ham bedre end han er :) jeg er tit utryg når pique har bolden..
Mindes ikke at pique har reddet os mange gange :)
Ja man er altid en smule utryg ved ham. Men for satan Zinker, jeg siger ikke "inderst inde" at Piqué kun gør dårlige ting!?!? læs mine indlæg igen. skriver jo netop han skam gør gode ting, men at han ikek er stabil nok over en hel kamp. Pfff lad vær med at lægge ord i min mund, når det jeg siger står på skrift!
Forumlegende

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Diabolito »

Messi skrev:Jeg synes det er meget forkert at sammenligne Pique med Toure, da Toure er en absolut klasse spiller!!!! Og Pique stadig er ung med massere af mangler, dermed ikke sagt han er dårlig. Ser et stort talent i den mand
Det er der da heller ingen der gør...
El Señor de las Tartas

Messi

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Messi »

Diabolito skrev:
Messi skrev:Jeg synes det er meget forkert at sammenligne Pique med Toure, da Toure er en absolut klasse spiller!!!! Og Pique stadig er ung med massere af mangler, dermed ikke sagt han er dårlig. Ser et stort talent i den mand
Det er der da heller ingen der gør...
Zinker skriver at vi har brug for disse "brød" hvor han henviser til Touré og Piqué. Dette synes jeg er forkert da Piqué kun har sin styrke i det fysiske, og Touré også besidder en fremragende teknik.

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Det ved jeg godt Lionel, :D . Touré er sammen med Messi mine yndlingsspillere på dette Barca-hold, så jeg ved selvfølgelig også at han besidder fysiske samt tekniske kvaliteter.

Messi

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Messi »

Super. Så misforstod jeg det måske bare lidt, og dejligt at høre da de også er mine yndlingsspillere :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:GiovaniDosBentzen, du har ikke forstået mit budskab...

Piqué forlod Barca fordi han ville have spilletid og den chance var ikke stor hos Barca. Derfor blev han udlånt til Real Zaragoza, hvorfra han blev købt af Manchester United fordi han spillede super. Hos Manchester er han blevet en mere moden og desuden en mere komplet spiller. Barca havde i sommers fået øjnene op for de kvaliteter han besidder (samt de havde forsvarsproblemer) og de købte ham. Indtil videre har han bevist at han er et godt køb, må de fleste være nige med mig i. Han bidrager godt til sidste sæsons småskrøbelige forsvar. Piqué er en solid forsvarspiller med fantastiske fysiske kvaliteter samt en god portion teknisk, hurtig spansk spillestil og temperament. Jeg synes, at han på trods af at han ikke har spillet i næsten et år, har gjort en fantastisk indtryk på mig, og han passer godt ind i truppen.

Cáceres blev også købt i sommers som et utroligt forsvarstalent, selvom Villarreal helst ikke ville af med ham. Real Madrid viste også deres interesse, men han foretrak Barca. Cáceres er ikke vandt til at spille for sådan en stor klub som Barca, og derfor havde han nok lidt problemer i starten. Men du skal se, han kommer nok igen med det talent han besidder. Piqué har spillet for klubber som Barca og Manchester United, og han kender dagligdagen i en storklub. derfor havde Piqué nemmere ved at passe ind i Barcas trup.

Jeg giver Piqué min fulde respekt, og jeg synes han er en god forsvarspiller. Dette er Cáceres også, men han skal i første omgang lune bænken synes jeg.
At kalde Pique teknisk begavet er da den største røver i lang tid. Det eneste jeg siger er at jeg ikke er den store fan af Pique, og forstår ikke hvorfor han "fortjener" din respekt siden han smuttede fra Barca, som om sandsynligheden for at få mere spilletid i Man Utd end Barca er vel ikke meget større ? Manden besidder jo ikke evnen til at deltage i et opspil. Ikke at han er decideret dårlig syntes jeg overhovedet ikke. Synets bare at Caceres er et betydeligt større emne for fremtiden en Pique.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:GiovaniDosBentzen, du har ikke forstået mit budskab...

Piqué forlod Barca fordi han ville have spilletid og den chance var ikke stor hos Barca. Derfor blev han udlånt til Real Zaragoza, hvorfra han blev købt af Manchester United fordi han spillede super. Hos Manchester er han blevet en mere moden og desuden en mere komplet spiller. Barca havde i sommers fået øjnene op for de kvaliteter han besidder (samt de havde forsvarsproblemer) og de købte ham. Indtil videre har han bevist at han er et godt køb, må de fleste være nige med mig i. Han bidrager godt til sidste sæsons småskrøbelige forsvar. Piqué er en solid forsvarspiller med fantastiske fysiske kvaliteter samt en god portion teknisk, hurtig spansk spillestil og temperament. Jeg synes, at han på trods af at han ikke har spillet i næsten et år, har gjort en fantastisk indtryk på mig, og han passer godt ind i truppen.

Cáceres blev også købt i sommers som et utroligt forsvarstalent, selvom Villarreal helst ikke ville af med ham. Real Madrid viste også deres interesse, men han foretrak Barca. Cáceres er ikke vandt til at spille for sådan en stor klub som Barca, og derfor havde han nok lidt problemer i starten. Men du skal se, han kommer nok igen med det talent han besidder. Piqué har spillet for klubber som Barca og Manchester United, og han kender dagligdagen i en storklub. derfor havde Piqué nemmere ved at passe ind i Barcas trup.

Jeg giver Piqué min fulde respekt, og jeg synes han er en god forsvarspiller. Dette er Cáceres også, men han skal i første omgang lune bænken synes jeg.
At kalde Pique teknisk begavet er da den største røver i lang tid. Det eneste jeg siger er at jeg ikke er den store fan af Pique, og forstår ikke hvorfor han "fortjener" din respekt siden han smuttede fra Barca, som om sandsynligheden for at få mere spilletid i Man Utd end Barca er vel ikke meget større ? Manden besidder jo ikke evnen til at deltage i et opspil. Ikke at han er decideret dårlig syntes jeg overhovedet ikke. Synets bare at Caceres er et betydeligt større emne for fremtiden en Pique.

GiovaniDosBentzen, hvis du går mine posts igennem, kan du se at jeg roste Piqué, MEN jeg sagde også at Cáceres nok skal komme igen med det talent han besidder. Det var måske lidt af en overdrivelse at kalde Piqué teknisk begavet, men så dårlig er han heller ikke. (Det synes Pep jo heller ikke, ellers ville han ikke stille ham op :wink: )

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

nægter og tro på at pep syntes at Pique er bedre teknisk end Caceres. stop det.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster