10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
LeoMessi skrev:
!Option skrev:Mbappe har fået 3 dages karantæne for hans svinestreg forleden, hvoraf den første dag blev afviklet i deres seneste kamp i ligaen.
Velfortjent, det var virkeligt en grim 'tackling'.

Når, men så har han 2 kampe til at indhente 4 mål, hvis Messi ikke scorer i nogle af de resterende tre kampe der er tilbage.
Helt bestemt, det var ikke kønt!

Mbappe kan vel "sagtens" lave de 4 basser der skal til for at udligne, men omvendt virker det også usandsynligt at Messi ikke kommer på tavlen bare en enkelt gang eller to mere. Han vil dog nok blive sparet frem mod Copa finalen og en evt. CL finale.
Vil mene der stadig er lidt kamp om det, alene af den grund at Messi sandsynligvis overhovedet ikke skænker det en tanke! Han har fuld fokus på CL.
Tænker desuden han højest får 1.5 kamp mere, af de 3 der resterer. Svært at vurdere om han behøver score flere?

PSG virker til at være gået totalt på sommerferie, så selvom de sikkert gerne vil hjælpe Kylian i de 2 kampe, så tror jeg størsteparten af truppen, allerede tænker på Ibiza og Pool parties...

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

LeoMessi skrev:Det er lige gået op for mig, at hvis alt forløber efter Messis plan, så kommer han for enden af sæsonen til at stå med - La Liga, Champions League, Copa Del Rey, Guldbolden og Ballon d'Or - wauw! :glad:

Som jeg kan se det, så er det aldrig sket før.
Guldbolden først næste år ikke? Så hvis han er off i et helt efterår og CR laver hattrick imod Empoli såååå deeeeet!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af puyol83 »

Er der ikke også Copa America i år? Den kunne han vel også godt tænke sig at snuppe...

Og så lige en undren: hvorfor i alverden er det kun ligamål der tæller i den Gyldne Støvle? Det burde da være alle gældende kampe for ens klubhold.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

puyol83 skrev:Er der ikke også Copa America i år? Den kunne han vel også godt tænke sig at snuppe...

Og så lige en undren: hvorfor i alverden er det kun ligamål der tæller i den Gyldne Støvle? Det burde da være alle gældende kampe for ens klubhold.

Sådan har det bare altid været!

Ift copaen, så ser jeg ikke Argentina være i nærheden af den. Men bolden er selvfølgelig rund..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rb88 »

puyol83 skrev:Er der ikke også Copa America i år? Den kunne han vel også godt tænke sig at snuppe...

Og så lige en undren: hvorfor i alverden er det kun ligamål der tæller i den Gyldne Støvle? Det burde da være alle gældende kampe for ens klubhold.
Det er vel fair nok. Så er det mere samme vilkår end dem der spiller europæisk som sub top holdene ikke gør. Og bare fordi man har et godt hold omkring sig der kommer langt europæisk har man ikke nødvendigvis kæmpe fordel af det


Det er dog en joke at Ligue 1 ikke tæller 1.5 mål mere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:
puyol83 skrev:Er der ikke også Copa America i år? Den kunne han vel også godt tænke sig at snuppe...

Og så lige en undren: hvorfor i alverden er det kun ligamål der tæller i den Gyldne Støvle? Det burde da være alle gældende kampe for ens klubhold.
Det er vel fair nok. Så er det mere samme vilkår end dem der spiller europæisk som sub top holdene ikke gør. Og bare fordi man har et godt hold omkring sig der kommer langt europæisk har man ikke nødvendigvis kæmpe fordel af det


Det er dog en joke at Ligue 1 ikke tæller 1.5 mål mere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Sidste år talte den portugisiske liga 2.0...!!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

puyol83 skrev:Er der ikke også Copa America i år? Den kunne han vel også godt tænke sig at snuppe....
Copa América har jeg også haft i tankerne længe nu, og jeg ved hvor meget det vil betyde for Messi at vinde den. (måske mere end alt det han er igang med at vinde nu)

Men hvad angår Argentina, så er det som fan utroligt udmattende at følge deres kampe. Fodboldspillere som Tagliafico, Fazio, Rojo, Mercado og jeg kan nærmest blive ved, er spillere der til en hver given tid, i et splitsekund, kan pisse det hele væk. Jeg anser dem ikke som seriøse fodboldspillere, fordi de kan ikke - om det så gjaldt deres liv - holde fokus igennem en hel kamp. Det er umuligt for disse type spillere, ihvertfald når de spiller for Argentina.

De seneste test-kampe for Argentina har været ekstremt skræmmende at se på, hvor især forsvaret har sejlet for groft.

Her et klip fra en af test-kampene, hvor mægtige Venezuela splitter et helt Argentina forsvar, med en aflevering i dybden fra egen banehalvdel. Der står én Venezeuela spiller fri, og hvis job var det at dække ham op, Mercado.
Senest rettet af LeoMessi fre maj 03, 2019 4:47 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af puyol83 »

Ja jeg synes nok der var engang hvor den franske talte mindre!
Kan godt se at der er noget fairness i at det kun er ligaen der tæller, men det virker bare underligt når titlen er til den mest scorende spiller i Europa, at EL og CL ikke tæller med.

Ift. Copa America har jeg godt tænkt at Argentina var for sløje, men hvis de kan få gang i noget godt under gruppekampene ved man aldrig hvad der sker når de afgørende kampe skal spilles :glad:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Glem det. Ronaldo laver 4 tapins mod Sassuolo, og Mbappé laver 8 mål mod et hold farmere. Ej.

Der var en post på 4chan sport, ja, 4chan, der havde skrevet alle Ronaldos mål for sæsonen ned, hvordan de var scoret, hvorfra de var scoret osv. Der var en fandens masse tapins i det lille felt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7206
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Tello skrev:Glem det. Ronaldo laver 4 tapins mod Sassuolo, og Mbappé laver 8 mål mod et hold farmere. Ej.

Der var en post på 4chan sport, ja, 4chan, der havde skrevet alle Ronaldos mål for sæsonen ned, hvordan de var scoret, hvorfra de var scoret osv. Der var en fandens masse tapins i det lille felt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ikke desto mindre, fejrer Gustav det som om, at han lige har tonset kuglen i mål fra 123 meters afstand. Med lukkede øjne.

"Tsuuuuuuuuuuuuuuuuu"

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

4chan...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:4chan...
I know, I know. Men det var nu meget nøjagtige stats det hele.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Dytrax skrev:
Tello skrev:Glem det. Ronaldo laver 4 tapins mod Sassuolo, og Mbappé laver 8 mål mod et hold farmere. Ej.

Der var en post på 4chan sport, ja, 4chan, der havde skrevet alle Ronaldos mål for sæsonen ned, hvordan de var scoret, hvorfra de var scoret osv. Der var en fandens masse tapins i det lille felt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ikke desto mindre, fejrer Gustav det som om, at han lige har tonset kuglen i mål fra 123 meters afstand. Med lukkede øjne.

"Tsuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Han har lagt en video op hvor en af hans mindste unger skyder en bold i mål. Herefter fejrer han det med ungen i græsset, og råber Tsuuuuuuuuuuuuu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Dytrax skrev:
Tello skrev:Glem det. Ronaldo laver 4 tapins mod Sassuolo, og Mbappé laver 8 mål mod et hold farmere. Ej.

Der var en post på 4chan sport, ja, 4chan, der havde skrevet alle Ronaldos mål for sæsonen ned, hvordan de var scoret, hvorfra de var scoret osv. Der var en fandens masse tapins i det lille felt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ikke desto mindre, fejrer Gustav det som om, at han lige har tonset kuglen i mål fra 123 meters afstand. Med lukkede øjne.

"Tsuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Han har lagt en video op hvor en af hans mindste unger skyder en bold i mål. Herefter fejrer han det med ungen i græsset, og råber Tsuuuuuuuuuuuuu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ungen...??

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Sad og så et tilfældigt interview med Jürgen Klopp, hvor han lige nåede at nævne Messi :-D

“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster