20 - Sergi Roberto

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af zqa »

Wtf, er han 21? Jeg troede han var 17-18.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af rummenigge »

21 er da en god alder, slog Busi ikke også igennem som 20-21 årig? ...men ok, Ini var 19.
Culé skrev:Overtager lidt ViscaBarca's rolle for et kort øjeblik: ;-)
Sergi Roberto: "It's complicated to play because we have the world's best players. I have to take each chance to show the boss I can play."
Sergi Roberto: "Being a first team player is a dream come true. I'm learning a lot each day as I train with my teammates." #fcblive
Og boy, hvor spillede den mand også en kanon kamp igår. Det er virkelig sådan at man så småt har lagt Thiago bag sig. Totalt selvsikker i sine pasninger og vendinger og indgår til tider i det hurtige tiki-taka supplerende med enkelte driblinger. Jeg er virkelig imponeret over hvordan han har grebet chancen denne pre-season - han skal bare fortsætte! Kampen om pladserne er mega hård på midtbanen, men der bliver brug for alle mand til en lang og hård sæson.
Blandt de nyligt oprykkede (Bartra og Montoya bl.a.) viser S.Roberto bedst takter. Kunsten er dog at være konsistent imod stærke modstandere, hvilket hverken Bartra eller Montoya endnu har kunnet leve op til og dette bliver den store udfordring.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Bløddyret »

Rygterne i det engelske går på at United vil forsøge at hente Roberto til januar for 6 mio. pund. Jeg håber godt nok ikke der er hold i de rygter!
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

sonnybarca

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af sonnybarca »

Bløddyret skrev:Rygterne i det engelske går på at United vil forsøge at hente Roberto til januar for 6 mio. pund. Jeg håber godt nok ikke der er hold i de rygter![/quo
Bløddyret skrev:Rygterne i det engelske går på at United vil forsøge at hente Roberto til januar for 6 mio. pund. Jeg håber godt nok ikke der er hold i de rygter!
Jeg kunne også godt tænke mig, at man brugte ham en anelse mere allerede nu. Forstår ikke helt hvorfor Dos Santos er blevet skiftet ind et par gange på bekostning af Sergi Roberto. Der er vel ingen der længere spår Dos Santos nogen stor fremtid i klubben og han anses efterhånden kun som en breddespiller.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Drake »

sonnybarca skrev:
Bløddyret skrev:Rygterne i det engelske går på at United vil forsøge at hente Roberto til januar for 6 mio. pund. Jeg håber godt nok ikke der er hold i de rygter![/quo
Bløddyret skrev:Rygterne i det engelske går på at United vil forsøge at hente Roberto til januar for 6 mio. pund. Jeg håber godt nok ikke der er hold i de rygter!
Jeg kunne også godt tænke mig, at man brugte ham en anelse mere allerede nu. Forstår ikke helt hvorfor Dos Santos er blevet skiftet ind et par gange på bekostning af Sergi Roberto. Der er vel ingen der længere spår Dos Santos nogen stor fremtid i klubben og han anses efterhånden kun som en breddespiller.

Hel enig sonnybarca. Det virker som om at Tata er ved at gøre som Tito i sidste sæson, hvor han sagde at han satsede på Bartra, men næsten ikke brugte ham :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af ladislau »

Det er vel fair nok, at Tata er mere til Dos Santos end Sergi Roberto.
Såfremt, det er vurderet Dos Santos har gjort det bedre indtil nu, så ligger det da lige til højrebenet, at belønne den loyalitet, som broderen og Thiago var helt blanke for.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Visca El Barca »

Martino has met with Sergi Roberto to tell the player he believes in him and that he has to be patient because his chance will come. [md
Man United are interested in Sergi Roberto (21), but Barcelona don't plan to let him go. Offer from Tottenham was rejected in January. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Nói NPO »

Er efterhånden ved at være godt gal i skrællen overTatavic.
Kan simpelthen ikke forstå hvordan han kan undgå at sætte ham på banen hele tiden :sørgelig:
Elsker han spillestil! Han er hurtig i pasningerne, god til at vende spillet, fuld af ubrugt energi, lynhurtig boks-til-boks, driblestærk og kommer tit frem til gode chancer! Kan ikke fatte hvorfor han ikke feks. skifter en landsholds-pause-træt Xavi ud i pausen mod Granada og sætter Sergi Roberto på banen. Manden er jo vores fucking fremtid på midten! Specielt efter at Thiago løb ned i Peps lomme :mad:

Istedet kører han vores gamle spillere træt i en kamp hvor vi er så godt som sikre på sejr!
Fedt, at han giver Adama spilletid, men det er jo for #%&&¤%/!%(??)/(&&%¤¤#¤¤# ikke i angrebet at vi gror grå hår!

Er desuden godt så trætte af at vi istedet for at spille bolden rundt og kører modstanderne trætte, bare smider bolden væk og satser på lange bolden når vi er foran!

Jeg er sur, og erklærer hermed offentligt at Roberto er min YNDLINGSSPILLER :twisted:(næst efter Ini) :cool:
Den lille ananas

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Blaugrana92 »

Min yndlingsspiller er Cuenca. Fordi han er lækker.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Nói NPO »

:?
Blaugrana92 skrev:Min yndlingsspiller er Cuenca. Fordi han er lækker.
Den lille ananas

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Min yndlingsspiller er Cuenca. Fordi han er lækker.

Billede

:i

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Drake »

Nói NPO skrev:Er efterhånden ved at være godt gal i skrællen overTatavic.
Kan simpelthen ikke forstå hvordan han kan undgå at sætte ham på banen hele tiden :sørgelig:
Elsker han spillestil! Han er hurtig i pasningerne, god til at vende spillet, fuld af ubrugt energi, lynhurtig boks-til-boks, driblestærk og kommer tit frem til gode chancer! Kan ikke fatte hvorfor han ikke feks. skifter en landsholds-pause-træt Xavi ud i pausen mod Granada og sætter Sergi Roberto på banen. Manden er jo vores fucking fremtid på midten! Specielt efter at Thiago løb ned i Peps lomme :mad:

Istedet kører han vores gamle spillere træt i en kamp hvor vi er så godt som sikre på sejr!
Fedt, at han giver Adama spilletid, men det er jo for #%&&¤%/!%(??)/(&&%¤¤#¤¤# ikke i angrebet at vi gror grå hår!

Er desuden godt så trætte af at vi istedet for at spille bolden rundt og kører modstanderne trætte, bare smider bolden væk og satser på lange bolden når vi er foran!

Jeg er sur, og erklærer hermed offentligt at Roberto er min YNDLINGSSPILLER :twisted:(næst efter Ini) :cool:
Helt enig!! Jeg her også irriteret mig i lang tid! Troede at Tata troede på de unge spillere, men nej nej så hellere slide de gamle spillere op. Også bliver han nød til at købe spillere, når de gamle ikke kan mere, for de unge når ikke at blive gode nok.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

24 - Sergi Roberto

Indlæg af zqa »

Og når vi så taber en kamp fordi at de unge får chancen, og så ikke leverer, så er det også galt. Rooo på. Tata stiller det hold han mener kan vinde kampen, og at vinde er trods alt hans primære opgave.

Og så skal de unge nok få chancen. Bartra er fx kommet ind og blevet næsten fast starter.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Drake »

zqa skrev:Og når vi så taber en kamp fordi at de unge får chancen, og så ikke leverer, så er det også galt. Rooo på. Tata stiller det hold han mener kan vinde kampen, og at vinde er trods alt hans primære opgave.

Og så skal de unge nok få chancen. Bartra er fx kommet ind og blevet næsten fast starter.
Men det giver jo ikke mening ikke at bruge fx Roberto, når han skulle være fremtidens mand.
Også med tanke på at Xavi og Iniesta ikke bliver yngre, især Xavi har vist alders tegn.

Der er mange situationer hvor han kunne havde brugt ham, hvor det ikke var så risikabelt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
zqa skrev:Og når vi så taber en kamp fordi at de unge får chancen, og så ikke leverer, så er det også galt. Rooo på. Tata stiller det hold han mener kan vinde kampen, og at vinde er trods alt hans primære opgave.

Og så skal de unge nok få chancen. Bartra er fx kommet ind og blevet næsten fast starter.
Men det giver jo ikke mening ikke at bruge fx Roberto, når han skulle være fremtidens mand.
Også med tanke på at Xavi og Iniesta ikke bliver yngre, især Xavi har vist alders tegn.

Der er mange situationer hvor han kunne havde brugt ham, hvor det ikke var så risikabelt.
Hvem siger at han skulle være fremtidens mand? Hvem siger at han bliver en stjerne? Knægten er vel kun så god som han er og hvis han bare holder en positiv attitude og fortsætter med at arbejde hårdt så skal hans chancer nok komme. Roberto har hele tiden været tænkt som en der skulle spille de mindst vigtige kampe på førsteholdet. Dem har der ikke været nogen af endnu men snart kommer der cdr og så skal han nok få minutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster