Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja for det er det jeg mener. Hej hej storken.
Som sagt skrev du følgende:
"Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu."

Vi har "heldigvis" de næste 3-4 måneder til at vurdere, hvordan en motiveret Deulofeu præsterer. Jeg tror ikke, at ønsket om at brænde igennem gør ham god nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja for det er det jeg mener. Hej hej storken.
Som sagt skrev du følgende:
"Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu."

Vi har "heldigvis" de næste 3-4 måneder til at vurdere, hvordan en motiveret Deulofeu præsterer. Jeg tror ikke, at ønsket om at brænde igennem gør ham god nok.
Har du overvejet hvorfor jeg ikke nævnte spillere som paco, rafinha, gomes (spiller kan for landsholdet), arda osv? Du skal nok se at det er fordi jeg ikke mener de har niveauet. Men ok den fangede du ikke pga den lidt sløsede formulering.

Jeg ser både Denis og Dølle som store talenter på kanten. Så nu hvor vi har fået det på plads så kan det være at du kan forstå min pointe - det er bedre at have spillere der vil kæmpe (brænder for det) end spillere der ikke vil. Det kan betyde at de slår igennem nu hvor de har chancen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja for det er det jeg mener. Hej hej storken.
Som sagt skrev du følgende:
"Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu."

Vi har "heldigvis" de næste 3-4 måneder til at vurdere, hvordan en motiveret Deulofeu præsterer. Jeg tror ikke, at ønsket om at brænde igennem gør ham god nok.
Har du overvejet hvorfor jeg ikke nævnte spillere som paco, rafinha, gomes (spiller kan for landsholdet), arda osv? Du skal nok se at det er fordi jeg ikke mener de har niveauet. Men ok den fangede du ikke pga den lidt sløsede formulering.

Jeg ser både Denis og Dølle som store talenter på kanten. Så nu hvor vi har fået det på plads så kan det være at du kan forstå min pointe - det er bedre at have spillere der vil kæmpe (brænder for det) end spillere der ikke vil. Det kan betyde at de slår igennem nu hvor de har chancen.
Det er selvfølgelig bedst at have en spiller, der brænder for at slå igennem. Jeg tror dog, at Dembele brændte mere for det end Deulofeu.

Derudover kan jeg se, at vi er meget uenige omkring niveauet af Deulofeu og Denis. Jeg tror ingen af dem kommer i nærheden af at være startspillere for Barca om et par år. Det er meget sigende, at de begge er 3 år ældre end Dembele, men sidstnævnte allerede har vist langt mere end de to til sammen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Det er selvfølgelig bedst at have en spiller, der brænder for at slå igennem. Jeg tror dog, at Dembele brændte mere for det end Deulofeu.
Det gør han sikkert. Men nu er han skadet og så er det godt at vi har nogle andre der også gør det.
Derudover kan jeg se, at vi er meget uenige omkring niveauet af Deulofeu og Denis. Jeg tror ingen af dem kommer i nærheden af at være startspillere for Barca om et par år. Det er meget sigende, at de begge er 3 år ældre end Dembele, men sidstnævnte allerede har vist langt mere end de to til sammen.
Måske. Jeg lader tvivlen komme dem til gode. Jeg er i hvert fald positivt overrasket over den arbejdsindsats Dølle har lagt for dagen. Spillet har ikke helt været der men han har kæmpet og tidligere har det været hans helt store problem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Nu har jeg haft en del muskelskader, og de har aldrig taget fire måneder at komme sig over? Jeg har endda haft den mest kraftige type af dem, og der var jeg tilbage efter 10 uger.

Har man opdaget noget i hans ben eller hvad sker der for 4 måneder?????

Kunne Arda ikke have fået den i stedet, hvis vi absolut skulle have en skade?
Han skal opereres, så det er ikke "bare" en muskelskade. Mener jeg læste at det var en sene i låret, der var røget.


Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:
MessiPogba skrev:Nu har jeg haft en del muskelskader, og de har aldrig taget fire måneder at komme sig over? Jeg har endda haft den mest kraftige type af dem, og der var jeg tilbage efter 10 uger.

Har man opdaget noget i hans ben eller hvad sker der for 4 måneder?????

Kunne Arda ikke have fået den i stedet, hvis vi absolut skulle have en skade?
Han skal opereres, så det er ikke "bare" en muskelskade. Mener jeg læste at det var en sene i låret, der var røget.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Lol man. Det så da ellers relativ uskyldigt ud hans fald, da han pådrog sig skaden, så temmelig vildt, at hans sene i låret er røget.

Fuck noget pis man. Vi må virkelig bede til, at Messi fastholder i GOd-mode i denne sæson også. Suarez er ikke fem potter pis værd, og det hele er alt for overvældende for Dembele til at kunne blive en spiller, vi kan sætte vores lid til, som nu er skadet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede
Dembélé was injured before the game had begun. He felt it during training and warmup, but didn't report it.
Han har været for ivrig... Ærgerligt at han ikke meldte det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Billede

Billede
Dembélé was injured before the game had begun. He felt it during training and warmup, but didn't report it.
Han har været for ivrig... Ærgerligt at han ikke meldte det.
Forhelvede, noget pis.... Stakkels knægt. Hans ivrighed har kostet ham 4 måneder ...
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ja helt vildt. Det er virkelig dumt men jeg forstår ham. Rekordtransfer til drømmeklubben - han har ville vise sig.

Nu skal han bare blive klar igen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Det er sgu godt nok tåbeligt, hvis det passer. Har han ikke folk omkring ham der rådgiver ham, en hård agent eller et eller andet. Han må også gerne bruge hovedet lidt. Jeg håber det ikke er rigtigt, at det måske blot er spekulationer.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Det er sgu godt nok tåbeligt, hvis det passer. Har han ikke folk omkring ham der rådgiver ham, en hård agent eller et eller andet. Han må også gerne bruge hovedet lidt. Jeg håber det ikke er rigtigt, at det måske blot er spekulationer.
Mon ikke det snarere er bare ungdommens naivitet og ivrighed, der hark ostet ham den skade end manglende rådgivning? Man føler sig vel lidt uovervindelig i den unge alder der, at skader ikke ligefrem er noget, man tænker på. Dembele har, hvis jeg husker rigtigt, ikke haft en eneste skade endnu i sin korte karriere, så han har vel ikke vist bedre.

Jeg håber blot, at dette er en lærestreg for ham, at han i fremtiden skal melde ubehag op langt tidligere, så man kan forekomme dem. Det er ikke en svaghed at melde fra, når man er skadet. Det er snarere idioti at spille videre.

Han skal bare ikke forcere den, for en eksplosiv spiller som Dembele lever meget på sin fart end hans fodbold IQ, og hvis han skal til at kæmpe med muskelskader i fremtiden, kan han hurtigt blive den nye Fernando Torres og miste en stor del af sin fart, da han også kæmpede en del med muskelskader, som satte sin præg på hans vilde fart.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Since Dembele will not play 50 matches this season, Barça will save €10m due to a variable agreement with Dortmund during his transfer. [AS]
Det var da altid noget. Sut på den dortmund.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af PuyolErGud »

Han er slet ikke skadet, det er bare Bartomeu der siger det, så han kan spare penge. Stensikkert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Valverde om Dembeles muskelskade:
Det er tydeligt, at han er en ung spiller, som ikke har oplevet muskelskader før. Mere erfarne spillere havde bemærket kroppens små signaler i den situation. De havde nok ikke foretaget den bevægelse, Dembele foretog.
Kilde: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/valv ... -undgaaet/

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Det tyder på der har været problemer men dembele enten fordi han ikke har været skadet før eller fordi han ikke ville have en pause valgte ikke at sige det.

Ung spiller og det lærer han af. Jeg tror i hvert fald ikke at han vil gøre det igen efter en så stor lærestreg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster